قلب‌برفی‌کاگامیp4

عسلناز · 19:43 1399/12/24

های♥️

چقد وقت بود پارت ندادم!

الان۲۴وپارت قبلو۶دادم.

۱۸روززززز

بروادامه نفس💙💜

اززبان مری⭐️⭐️🌻🌻🌻

تبدیل به لیدی باگ شدم،رفتیم رو پشت بوماو ستاره ها رو تماسا میکردیم(الان دراز کشیدن)

خیلی داشت خوش میگذشت،یهو احساس کردم،

من:ک..ک..کت داری چکارمیکنی!!

کت:هیش هیششش😏😉

لباشوگذاشت رو لبام وحشیانه میبوسید،

من:چته احمق!خروو تاج سرووو نکن عشقم غزلم عسلم،پشمک زعفرانی نکنننن!!!!

کت:بیابریم خونمون😁

من:هوی!کجابااین عجله زود وسرخاله شدی لیمو:|~😑💛

کت:دوش دالم!

من:گلت میکنی دوش دالی!غسیسم شما گو موخوری دوش دالی!

کت:عخشم؟

من:جونم پیشی!

کت:خاله سوسکه یه چی بوگوم؟؟!

من:نه بگو*ز

کت:عهههه دوش ندالم خانومم روش وا شه😏💙

من:واقعا کیتی؟😁

کت:نیشتو ببند!

در۲۱سالگی... 

 اززبون آدری لیمویی💛🌷

عییی ول بالاخره میرم خواستگاری مرینتم،مای لیدی،خرگوش خودوم❤️😘☺️ 

امیلی:آدرین اون کُت شلوار سرمه ایتو بپوش پسرم.

من:اوکی مامان!راستی چی بگم؟من موندم چی بگم؟بگودیگههه

امیلی:هیچی هرچی تو دلته،به قلبت گوش کن عزیزم

(*گابریل هاکماثه اما بعد چندپارت امیلی میمیره،قبل از این بخاطر خواهردوقلوی آدرین اما ازاون به بعدبخاطرامیلی) 

گابی:پسرم ساعت۸:۳۰هست بدو دیگه عجله کن

من:باشهههه نمیخوایم بریم شکربگیریم:/میخواین عروس بگیرین صبرررکنننننینننن.😐🕋 

امیلی:راستی اون ادکلن آدرینو بزنیا💜😊

من:مامی:/ باشه😐😑💙

درراه خونه مری اینا،هستن....

اززبون مری جون🌷🌷🌷🌷🌷🌷

عههه چرانیومدن،آقامن از۱۵سالگی تاحالاصبرکردم،نمیدونم چرا نمیتونم...دیگه دل ندارم،دیگه تا کی باید این عشقو بروم نیارم،وای دل بی قرارم،کیوجزتودارم؟،دل و دل دار توییی،غم و غمخوارمنم،.......بهنام بانی😍

عییییییی ننننههههههه باااااابااااا،:

سابین:ها چیه چته!؟شوهری میخوای کنی 

تام:من شوهرت نمدم😂

من:دست تو نیس ددی جونم جواب دست منه😏😁

درماشین گابریل....

 

دو سه روزه دلم یه حال خوبی داره تورو دیدن چقد رو من اثر میذاره♪
دو سه روزه عجیب چشام همش دنبال توئه کاره توئه
دو سه روزه بهت حواسم هرجا پرته دو سه روزه عجیبه دلم هواتو کرده♪
داره تو قلب من چی میشه اینا کاره توئه کاره توئه
وای دل بی قرارم دیگه دل ندارم دیگه تا کی باید این عشقو به روم نیارم♪
وای دل بی قرارم کیو جز تو دارم توی آسمون دنیام تویی تک ستارم
وای دل بی قرارم دیگه دل ندارم دیگه تا کی باید این عشقو به روم نیارم
وای دل بی قرارم کیو جز تو دارم توی آسمون دنیام تویی تک ستارم♪
دل و دلدار تویی غم و غمخوار منم به خدا یار تویی دل بیمار منم
دل و دلدار تویی غم و غمخوار منم به خدا یار تویی دل بیمار منم
وای دل بی قرارم دیگه دل ندارم دیگه تا کی باید این عشقو به روم نیارم
وای دل بی قرارم کیو جز تو دارم توی آسمون دنیام تویی تک ستارم♪
وای دل بی قرارم دیگه دل ندارم دیگه تا کی باید این عشقو به روم نیارم
وای دل بی قرارم کیو جز تو دارم توی آسمون دنیام تویی تک ستارم♪

♪♪♫♫♪♪♯

🌷🌷😊  😊😊😊🌷😊😊😊♥️🌻🌻🌻🌻😍⭐️⭐️

تموم شد عزیزانم❤️نظرولایک یادت نره گلم